Ai plecat crezand ca`mi va fi bine,
Dar nestiind ai luat fericirea o data cu tine
Te iubesc si vreau sa vi inapoi,
Sa fim impreuna,s`ne ferim de ploi.
Sa m`iei in brate mai strans c`niciodata,
S`ma saruti cum ai facut`o prima data,
S`mi tremure mana ca l`prima mea iubire
Si apoi sa zambesc, e doar o amintire.
O amintire ce`mi lasa o lacrima d`fericire
Unde s`ntelege ca`i iubire dintr`o singura privire,
Iar daca o sterg nu te gandi ca te`am uitat,
Ma gandesc la tine dar cat mai am de asteptat..
Pana vei face ceea ce mereu mi`ai promis,
Cand imi voi vedea printu` ce apare mereu`n vis ?!
Cand imi vei spune`n fata ca "TE IUBESC"
Si ca "TE IERT" atunci cand gresesc ?



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]