In fiecare seara`mi amintesc de trecut
Desi nu schimb nimic, chiar d`as fi vrut.
Imi doream atat d`mult sa t`strang l`pieptul meu,
Sa`ti spun "Te iubesc" si cat imi e de greu
Cand vad ca`n fiecare zi tu nu esti langa mine
Si cand m`gandesc ca poate acum alta d`mana t`tine.
Detest ca ma refugiez in droguri,tutun si alcool
Detest sa te caut si d`fapt privesc in gol.
Inainte eram doi copii pe o banca, acum e pustiu,
Mi`as da si viata s`mai traiesc o data totu` pe viu.
De ce nu`ti mai pot auzi pentru ultima oara vocea,
Chiar de`mi vei spune "Te urasc", vei spune ceva !
[Vreau sa te aud..]
As vrea sa fiu la 2m sub pamant,in mormant..
Nu mai vreau sa fiu vazuta`n continuu` plangand.
As vrea sa te vad de sus, chiar daca nu m`vei vedea,
Dar inainte sa mor, sa`ti mai vad privirea..
[Te voi iubi mereu.]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]