M`am saturat de tot ce se`ntampla`n juru`meu
Nu mai vreau sa vad, va urasc. Imi e greu !
Am o viata imposibila numai din cauza lor
Acum rad, ma fac sa plang. Pana la urma ce vor ?
Nu le e de ajuns ca suport tot ce`mi fac pe la spate
Aici parca fericirea mea trebui platita in rate.
De ce nu ma pot bucura o clipa de fericirea ce mi`e data
Si sa am simt si eu o singura data cea mai fericita fata ?
De o saptamana nu dorm si nu mai mananc absolut nimic
De 5 zile plang din vina lor si nu le pasa niciun pic
Se bucura enorm pentru ca imi imi merge nasol
Poate pentru ei ar fi mai bine sa plang si sa mor.
Dar nu, daca mor n`au pe cine sa barfeasca,
Mai bine vie sa ma tradeze si sa traiasca
Aceasta invidie, ura in inima lor plina de gheata,
De la atatea vorbe rele, chiar nu vi s`a facut greata ?
Opriti`va o clipa si`ncercati sa simtiti ce simt eu acum
Nici voi n`ati putea continua fericiti p`un asemenea drum
V`ati inchide`n voi cum fac eu, dorindu`va sa muriti,
Stiind niciodata ca n`o sa aveti o clipa sa fiti fericiti.
Sunt inconjurata de mult prea multe minciuni
Chiar sunt "fericita" cu atatia "prieteni buni".
Gata.Plang destul si m`am saturat sa mai scriu
Si chiar nu`mi mai pasa daca voi chiar ma vreti in sicriu.





[In afara de Catalin,toti sunt niste prefacuti.Si cel care face poza. Stiti ceva ? Va urasc măă !. Si astia din poza sunt doar inceputu`.]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]