Astazi, cineva m`a intrebat ce parere am despre mine, ce imi doresc de la viata. Am tacut..Vroiam sa aman raspunsul, dar nu pot face asta la nesfarsit asa ca i`am zis : "Eu..nu stiu..sunt o persoana fara calitati..sunt oribila, proasta, nesimtita,ratata si alte lucruri. Ma detest. Nu`mi gasesc locul nicaieri. Sunt inutila. Un nimeni. Iar de la viata...imi doresc sa cunosc o persoana care sa ma iubeasca cu adevarat, care sa fie mereu langa mine. Sa cresc alaturi de el, iar peste ani sa formam o familie...sa avem o casuta cu gradina, sa stam pe iarba, tinandu`ne`n brate si sa imi zica "Te iubesc". Sa avem copii, iar seara sa alergam cu ei pe malul marii. Ar fii frumos ca prima data cand vom face dragoste sa fie pe plaja.. Lumina lunii, valurile marii si nisipul ar face ca totul sa fie mai special. Asta e tot ce imi doresc. "
Atunci mi`a zambit si am primit ceea ce mi`a lipsit intotdeauna : o imbratisare. S`a uitat in ochii mei si mi`a zis : " Nu Dodo, tu nu esti asa. Eu stiu foarte bine de ai aceasta parere, dar uitata`te la tine. Esti frumoasa, speciala, diferita. esti exact inversul a ceea ce ai spus tu. de ce si atunci cand totul e frumos trebuie sa cauti o parte negativa si sa fii trista? Nu mai face asta. Bucura`te. Si nu uita ca ai langa tine prieteni care te iubesc. Ofera`le zambetul care le`a lipsit, caci ei vor fi langa tine indiferent de ce vei face, cum vei arata sau ce vei gandi.
Atunci am inceput sa plang, am luat` iar in brate si am zambit. Mi`am dat seama ca are dreptate. Si probabil prietenii mei merita acest lucru. Chiar mai mult. Va multumesc enorm ca sunteti langa mine.
[P.S. : Va iubesc !.]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]