`Ei. Uite ca iar incep sa scriu...Chiar nu inteleg rostu`, da`n fine. Am atatea idei, desi stiu ca am sa uit tot. O sa fiu mai egoista si voi incepe cu mine..Eu..Cine sunt ? .. Pot spune multe, oricum numai un priten adevarat ar putea sa ma cunoasca bine..Chiar daca`i va lua mult timp. Ei stiu mereu cand sunt trista. Cum ? Pentru ca atunci cand sunt langa mine se observa dupa comportament sau privire. Pentru ca atunci cand vorbesc cu mine pe mess , isi dau seama dupa felul de a vorbi sau dupa semne.. Pentru ca atunci can vorbesti cu mine al telefon acum pot sa rad si in 5 minute sa plang..Trebuie sa ma cunosti cu adevarat ca sa`ti dai seama de acest lucru.. Probabil doar 3 persoane si`au dat seama de asta pana acum.. Oricum, eu sunt atat de simpla si totusi atat de dificila. Mai tot timpul aberez. Sunt o aiurita, cretina, nesimtita si nu mai stiu. Si sunt MANDRA .
Acum trecutul meu..Saracu`, il detest. M`a distrus. Inainte eram naiva..Plm, mai proasta ca acum..credeam aproape orice "prieten" fara sa stiu ce fel de jigodie e. Dar cu ajutorul lor sunt asa. Dar totusi, m`ati distrus măă ! Din cauza voastra amajuns sa ma tai, sa beau , sa fumez si sa`mi doresc sa mor. Mai departe...Vreau sa mai vorbesc ed un prieten..La inceput habar n`aveam cine e, dar in scurt timp am ajuns sa am incredere totala in el. Am ajuns sa ii spun "Te iubesc" si sincer chiar simteam asta. Imi amintesc fiecare cuvant pe care mi l`a spus..El a fost singura persoana care m`a cunoscut cu adevarat in totalitate..si m`a inteles. Mereu alaturi de mine..dar acum nici nu mai stie ca exist. Ma detesta. Nici nu stiu de ce [:-j].
Hmmm. Gata ca poate`ncep sa plang. Alt capitol.. "Relatii"..Am avut multe, iar daca am fost cu cineva inseamna ca am tinut la el. Desi, dintre toate "speciile" astea, pe trei i`am iubit cu adevarat, dar vad ca si`au batut joc de sentimentele mele. Si acum traiesc o poveste. Si probabil e al 4`lea care m`a facut sa`i ofer iubire sincere. Nu as rezista daca nu ar mai fi cu mine..[:-<.]. Gata` ca m`am saturat`. Acum prietenii. Am cativa adevarati si ii iubesc enorm . Si voi vorbi despre cativa[ :x] :



-Franci : O iubesc. Stie mereu cand sunt trista. E alaturi de mine indiferent de situatie.



-Alexxu : E o vaca cretina ca mine.Imi e ca o sora. Mereu zambesc cand e cu mine. O iubesc enorm.



-Paula : E animala mea. Ne barfim mereu hater`ii.Suntem exact la fel. Aceleasi poveseti,asemanari. Genii` malefice.Te iubesc .




-Effy` : Chiar ii pasa de mine.Stie mereu ce am si e langa mine indiferent de ceea ce voi face. O iubesc.


-Catha : E deosebit. Am fluturi in stomac. Cand vad ca ma suna inima`mi bate din ce in ce mai tare.Iar cand sunt cu el sunt fericita..Insa ceea ce conteaza e ca il iubesc cu adevarat si ma doare`n pula de ce zice restu`.




-Kapadox : E special. E diferit. Ma intelege si e exact ca mine. Are acel "ceva" dar inca nu am realizat ce. Il admir pentru ceea ca face. Te iubesc. Respect`.


-Mitzy : E un cretin. Ma intelege desi e mai nesimtit uneori. Te iubesc coae`.


-Matz : E cel mai bun prieten al meu ca baiat.Mereu reuseste sa`mi redea zambetul pe buze indiferen daca sunt sau nu trista. Si tot el stie sa ma faca sa cad. [Prietenii stiu.] [cu el n`am poza.]

Cred ca ei sunt prietenii mei adevarati. Si pe restu` ii iubesc, dar sunt doar amici si punct.
Eu sunt o fire prietenoasa de fel si nu as putea trai fara prietenii mei. Tot ce fac, fac cu ei. Zambesc datorita lor. Prefer s astau inchisa`n casa decat sa ies fara un prieten afara. Va iubesc măă ! [<3]>
`Ai sa vorbim depsre muzica..versuri. Am o obsesi pentru asa ceva. Ador sa compun si ii respect pe cei care`sa fac singuri versuri sau melodii. Ii admir. Mereu cand citesc sau ascult versurile altora, ale mele mi s epar o prierdere de timp, porcarii..Oare de ce nu pot fi ca ei ?.Desi am parerea asta, altii ma admira pe mine..Nu pricep de ce. Imi spun ca sunt diferita si speciala, iar versurile mele sunt "mirifice" si nu se compara cu porcariile de le ascultam noi. Ce ciudat. Multumesc oricum !.
Acum pierce`urile. O adevara obsesie. Le ador. Am avut destule, doar ca acum am mai ramas decat cu unu`n buza si idioteniile din urechi. Nu inteleg nici eu de ce le dau daca le las sa mi se vindece. Mi`ar placea sa`mi fac curaj sa`mi bag si`n spranceana un ac si gata !. Si`m limba`i tentant..senzatii! :]]. In buric detest. Nu mi`a placut niciodata. Am senzatia ca numai curvele au asa ceva.
Deja ma doare mana la cat am scris. Cred a ma opresc. E de ajuns. In plus incepe si filmul si`mi suna si telefonu`. Oricum, o zi buna! :]]. Penal sfarsit, da`n fine. Byee`.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]