Hey !. Uite ca am mai intrat sa va mai povestesc cate ceva. :x. Acum cateva zile am fost cu prietenii mei la "Festivalul berii" si a fost atat de frumos 8->.[din mai multe motive:))]..Unul din ele fiind ca ne`am dat in Ciocan si toti tremuram :))..si normal ca inainte sa ne dam am baut bere..si din nou m`am facut manga =)). [dar de data asta nu rau:))]..iar apoi dupa va imaginati ca toti am fost si mai ametiti..a fost distractiv..dar asta`i decat unul din motive..celalalt este faptul ca a fost si el cu mine :x., d`fapt cu noi :)). A fost atat de frumos cand ne intindeam pe jos si ne sarutam , iar Adin incepea "Baa nu va mai linge`ti in urechea mea ca va aud" :)).. Amabil ca intotdeauna :x. Măă nu mai am ce spune. Efectiv va iubesc :x. [Catha,Pysy,Adin si Alex.]









[Pysy si Adin . Dodo(eu) si Catha]







Poza mea preferata :x. Stii de ce ? Pentru ca sunt cu tine ! Si pentru ca te iubesc ! :x.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]