Acum stau si`ncerc ceva sa compun
Stau, ma gandesc care`i al meu drum
Acum ca tu ai plecat..si m`ai uitat ,
Incerc s`nu`cred,s`neg, dar`i adevarat.


M`chinui si nu reusesc s`inteleg cu ce`am gresit
De`ai plecat dupa atata timp cat ne`am iubit..
Mereu vroiam sa avem o familie, doi copii
Mereu speram la acea zi`n care ne vom intalni.


Insa din cauza mea totu` s`terminat
S`au dus acele vise. S`au spulberat..
Au mai ramas amintiri si o lacrima varsata
Detest s`vad cum totu`ncepe cu "A fost odata.."


M`am decis sa tac poate te fac fericit ,
Poate asa uiti mai usor ca ne`am iubit..
Poate vei merge`nainte si vei zambi,
Da`ntr`o zi`n urma tot vei privi.

[Va fi prea tarziu..]





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]