Acum imi amintesc cum stateam pe o banca
Insa trebuie s`ncep cu "A fost odata.."
Imi amintesc ca era o iubire din copilarie,
O iubire care acum e trista, da`totusi vie.


Parca ieri eram acei copii ce zambeau
Se tineau de mana si se sarutau
Ne`nvarteam sub frunze`mbratisati,
Eram copii.Eram distrati.


Inca ma trec fiori cand stau sa`mi amintesc
Cum din prostie am pierdut tot ce iubesc
Si regret ca trebuie sa vorbesc de noi la trecut
Si sa ma prefac ca acum microfonu`i pe mut.

La prima greseala m`ai ajutat,
Mereu spuneai ca esti tu vinovat
Incercai decat sa ma faci s`zambesc
Acuma stau si`n urma`ncerc s`privesc.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]