Esti atat de aproape si totusi prea departe...
Inima`mi plange si sufletul`mi arde
As vrea sa fi aici sa te strang la piept ,
Sa te simt,sa te sarut,sa`mi stergi lacrima incet.

Sa ne tinem de mana cum faceam noi altadata,
Sa ne purtam ca doi copii,sa`mpartim o ciocolata.
Sa dansam in ploaie,sa tipam ca ne iubim
Si cum faceam la gradinita,sa scriem ce ne dorim.

Sa ne plimbam pe strazi pustii, in noapte
Sa ne spunem cuvinte dulci,in soapte
Sa traim fiecare clipa,secunda,moment
Si`n loc s`avem amintiri`n trecut,l`avem`n prezent!

Cu tine ma simt speciala,ma faci sa zambesc
Am in cap numai prostii dar asta`mi doresc
Cand ma tii de mana`mi dai aripi sa zbor
Si fugim impreuna,n`ascundem p`un nor !!

Ma faci sa iubesc,sa cred,sa visez
Tu esti singurul motiv pentru care traiesc !
Iar atunci cand inchid ochii te simt aproape ...
Si inima`mi bate desi esti departe !!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]