Mi`e dor de acea noapte in doi
Mi`e dor de povestile cu noi
Vreau s`m`iei in brate s`mi dai un sarut
Mi`e dor de acele clipe si de inceput.
Dar daca maine nu as mai fi
Oare vei plange sau vei zambi ?
M`vei da deoparte si vei continua
Sau vei privi mereu in urma ta ?
Sunt nopti intregi cand m`gandesc l`tine
Te iubesc extrem si iti vreau bine
As prefera sa fie alta in locul meu
Daca as sti ca asa vei zambi mereu
Sper s`gasesti o fata s`t`iubeasca cum t`iubesc eu
S`fie mereu langa tine cand iti va fi mai greu
Si desi am primit de curand o lovitura dura,
Sper c`mai iubit si cred c`n`am fost o aventura.
[I love you..and I miss you! :-<]


[Asta e pentru tine Catha..]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]