Si uite ce usor a mai trecut o zi
M`am decis.In trecut nu voi privi.
Voi merge mai departe.Voi contnua,
Incerc s`las totu`n urma mea.

Nu stiu daca`m sa gresesc
Dar pur si simplu te iubesc
Am inceput sa uit tot ce`a durut,
Nu mai sunt fraiera din trecut.
[Uita`ma.]
-------------------------------------------------------------------------------------------

Nu inteleg de ce am zambit
Ce am simtit cand mi`ai vorbit
E un nou sentiment,un nou inceput
Dar..oare va fi ca`n trecut?
[Vorbeste`mi.]
-------------------------------------------------------------------------------------------

Ma intreb cand ajung sus
Ce era frumos s`a dus
Amintirile au luat foc
Nu mai pot sta`n loc,
Vreau sa fug,s`mor undeva
Totu`ncepe cu "A fost candva"
Acuma totul e distrus
Si timpu`nostru s`a scurs.
Nu pot da timpul inapoi
Sa fim iar noi...doi.
[Imi lipsesti.]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]