Stau in intuneric, ma gandesc
Ca am crezut in ceva prostesc.
Am crezut in iubirea din noi
Doar ca jocul nu era in doi.

Era un joc patat cu ura
Era o lovitura mult prea dura
Erau o multime de sentimente puse
Si atatea vise de tine ditruse !

Erau atatea zile cand te vedeam cu ea,
Chiar daca nu aratam, pe mine ma durea
Plangeam,statea,tipam si tu nu erai
Ma gandesc la visu`n care tu credeai !



--------------------------------------------------------------

Stai si`ti amintesti cea fost demult
Atatea lacrimi pe care nu le`ai vrut.
Zambete molipsitoare si cuvinte dulci
Amintiri ce`n prezent nu poti sa le aduci !

Atatea amintiri le`am avut impreuna
Statea sa vedem cand telefonul suna
Sa ascultam cand ziceam "Te iubesc!"
Aceste amintiri ce mult imi lipsesc !

Insa acum stau si plang,
Sa continui e decat un gand.
Insa chipul nu ti`l pot uita
Era sg lucru ce fericita m`facea !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]