Acum stau in fata calculatorului ,cu castile`n urechi..si observ cat de mult mi`am distrus viata din cauza acestui "mic ecran"..care m`a tinut mereu inchisa in casa in loc sa ies afara si sa ma bucur de tot ce este`n jurul meu..Insa daca tot mi`am facut timp..haideti sa ne amintim ceva..
Pot sa spun ca un copil trebuie sa aiba parte de o familie..care sa`l creasca si sa ii ofere toata dragostea lor..insa stiu ca eu nu am avut parte de asa ceva... Eu am fost acel copil care s`a maturizat mult prea devreme..a carui vise au fost distruse din cauza parintilor..Insa banuiesc ca nu sunt singura cu aceste probleme..Hai sa facem aceasta poveste comuna.
Aici incepe povestea unei fetite..Desi este mica, ea incepe sa realizeze de la varsta de 3 ani cat de grea este viata..
Este dimineata..ceasul suna..deschide ochii si se uita in jur..insa parintii ei nu sunt aici..de altfel asa e mereu. Priveste`n gol, iar apoi, in cateva minute aude usa si se duce bucuroasa sa vada cine e..insa tot ce vede`i un "strain" :"Buna.Sunt Claudiu, vecinul de la 3. Am venit sa te duc la gradinita.". Copila, cu lacrimi in ochi, se schimba si pleaca..
Ajunsa la gradinita aceasta isi saluta colegii si incepe sa se joace, insa cand vine pranzul aceasta are o disputa cu o colega "vip" din clasa..insa i`a invata jocul asa ca triseaza si ..castiga! Timpul trece..este ora 5 si toti copii pleaca..numa` parintii ei intarzie ca de obicei si ajung peste o ora..Cand ajunge acasa, parintii ei au o alta cearta, iar copila fuge in camera ei si se inchide acolo incepand sa planga..fara sa stie cineva ceea ce simte..Asa`i mereu.. Zilele trec cu aceelasi greutati, doar ca intr`o zi parintii au decis sa`si lase fetita`n grija un baiat de 15 ani..si acum imi amintesc acea zi. Aceea a fost ziua care mi`a distrus defapt viitorul..Insa parintii ei cand au aflat, au preferat sa`l creada pe baiat in loc sa`si creada prorpiul copil..iar asta a durut foarte mult..Anii au trecut..insa fata a crescut mereu cu acest chin, in timp ce parintii ei o criticau mereu si dadeau in ea. Desi incerca din greu, aceasta nu reusea sa nu puna la suflet..iar intr`o zi, ea a cunoscut o fata, cu care devenise "bff"..sau cel putin asa credea ea, caci odata cu trecerea timpului, aceasta "bff" si`a batut joc de ea impreuna cu un prieten al ei. De atunci copila s`a`nchis intr`o lume intunecata care o tinea tot timpul in depresie..Dar dupa 4-5 ani a cunoscut o persoana care a reusit sa o faca sa zambeasca din nou, care a facut`o sa aiba iar incredere`n ea si sa se aprecieze mai mult..[iti multumesc]..Era ciudat, caci fata nu avusese incredere`n nimeni pana acum..iar dintr`o data are incredere`ntr`un strain. Insa fata de alte persoane, el a stiut cum sa`i castige afectiunea si`n scurt timp au devenit cei mai buni prieteni..asta pentru inceput. Nimeni nu si`a imaginat ca poate continua cu o poveste de dragoste, insa niciodata nu`i poti porunci inimii. Dar totul s`a terminat intr`o zi, din cauza unei prostii. De atunci fata s`a distrus complet. A intrat intr`o lume pe care nu o mai vazuse..incepuse sa fuga mereu de acasasi certurile cu ai ei erau deja mult prea multe..Ea incetase de o saptamana sa mai manance si se refugiase`n bautura si tutun..asta fiind o parte din inceput..caci ea se saturase de tot si a inceput sa incerce metodele de sinucidere..Doar ca, intr`o zi, fata a dorit sa renunte..insa a vazut ca nu mai are rost..,mai ales ca si`a dat seama ca tine la persoane care au uitat`o deja...asa ca intr`o seara, fara sa realizeze ce face, a incercat drogurile..Nimeni nu se mai intelegea cu ea, nici macar persoanele la care tinea..Norocul ei a fost ca a incercat de 2 ori drogurile si a a reusit sa renunte realizand ca nu merita sa faca acest lucru..
Acum inerca sa`si construiasca o copilarie, sa`si creeze prorpiul univers..dar era imposibil..!
Cu o zi in urma am fost la locurile de joaca, m`am asezat in leagan si am inceput sa privesc acei copii cum zambeau, se jucau`n nisip sau faceau baloane de sapun..am inceput sa plang, iar peste ceva timp s`a pus ploaia..copii alergau si se`nvarteau in timp ce eu simteam cum cineva ma`njunghie pe la spate..[trecutul..]. De ce nu am putut avea si eu o copilarie fericita ? sau mai bine zis..de ce nu am putut avea si eu o copilarie?...
Mereu voi fi un suflet pierdut care va patrunde`n viata asta punandu`si in fiecare moment aceasta intrebare..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]