Acum`s iar inchisa`n mine si`ncerc s`compun
M`am saturat de toate si vreau un alt drum
Fara despartiri,lacrimi,moarte si ura
Vreau doar fericire, nu o realitate dura.

M`am saturat de toti prietenii falsi c`m`nconjoara
Mereu fac ce fac si usor ma doboara
Chiar daca m`ridic,raman rani`n inima mea
Si`ncerc s`zambesc chiar daca nu mai pot continua.

E 4 dimineata s`nu pot s`dorm caci somnu` nu m`a luat
Ma gandesc continuu la trecut si la ce am esuat
Cum pot fi asa proasta...caci acum s`a sfarsit
Acum am pierdut ceea ce mereu am iubit.


[te vreau inapoi...]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]