Eram intr`o camera goala..fara nici o usa..unde totul se invartea in jurul meu si deodata m`am terzit intr`un labirint..curioasa, m`am urcat pe un zid al labirintului, pana am ajuns sus. Vedeam fiecare anotimp..doar ca de acolo unde ma urcasem, am alunecat si am cazut. Atunci ai aparut tu si m`ai ridicat, m`ai privit in ochi[era incredibil]..Apoi am inceput sa mergem si am intrat in primult anotimp..Primavara.
Ne`am intins pe iarba..,atunci mi`ai zis sa inchid ochii si ca vrei sa imi dai ceva. I`am inchis..Atunci m`ai sarutat..Apoi am plecat, iar a doua zi am ajuns in al doilea anotimp. Vara.
Am mers sa ne plimbam cu barca, iar tu ai venit la mine, intr`un colt al barcii, sa ma saruti..doar ca..ne`am rasturnat.. :] . Am plecat in larg..si deodata ne`am trezit ca era toamna.
Am inceput sa ne`nvartim, m`ai ridicat in brate iar frunzele cadeau pe noi..Ne`am dus sa ne plimbam..Totul era pustiu..Apoi ne`am oprit sa ne jucam in leagan..dar deodata am simtit un vant puternic..Venise iarna.
Continuandu`ne plimbarea, m`ai luat in brate si m`ai sarutat.., apoi am fugit si veneai sa ma prinzi..m`ai luat de mana si ne`am sarutat iar..Ne`am asezat in zapada, eu am inchis ochii si tu ai inceput iar sa ma saruti..
Doar ca dintr`o data..am revenit al realitate, mi`am dat seama ca nimic nu e adevarat..fusese doar un VIS..

1 comentarii:

Trebuie sa recunosc ca a fost frumos acest vis.Desi era mai frumos sa fie realitate. Si vreau sa`i multumesc lu` ZumPye care m`a ajutat cu exprimarea :].

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]