Am crezut ca nu voi mai iubi vreodata
Am crezut ca sunt o simpla fata
Eram`nchisa`n labirintu` vorbelor
Intr`un joc dureros,al sentimentelor.

Am crezut ca`i iubire`ntre noi
Am crezut ca`n joc suntem noi doi
Dar dincolo de noi era "ea"
Fata pe care cu adevarat o placea.

Eram decat un pariu cu prietenii lui
Acum vad, incredere nu`i .
Acum vad c`am fost o simpla aventura
Si tot ce primesc `i o lovitura dura.

Acum simt ura, furie, manie
Candva te priveam cu simpatie
Acum sunt dependenta de razbunare
Si o sa continui chiar daca doare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]