Ploaia inca isi raceste stropii pe pamantul satul de vara...iar eu pasesc printre ei ajungand pe malul marii care isi agita si ea nervoasa valurile sub privirea pescarusilor care tipa cu putere, si incerc sa`mi patrund gandul care zboata atat de departe.."Eram doi copii spre maturizare..cand parca ne iubeam atat de mult..Nu stiam ce este viata, eram prea mica sa realizez ce e IUBIREA"
Si am inceput sa alerg, sa`mi ascund ochii de soarele care incearca disperat sa patrunda sub ghiarele puternice norilor negri cufundati in minciuna si tristete. La un moment dat am obosit, am cazut in genunchi si am deschis ochii..si ghici ce am vazut !
Intr`un colt intunecat am mai privit o data trecutul..iar pe cerul deja luminos, pe imensitatea curcubeului, sclipea ca o oglinda magica, VIITORUL care imi suradea... Urma sa alerg in continuare..iar decizia imi apartinea in totalitate..dar imi era atat de greu !
M`am ridicat..iar cu ultimele puteri, am inceput sa alerg din nou pe locul care urma sa ma faca fericita!
Am ajuns intr`un loc parca pustiu..unde inca se zareau urma unor pasi stersi de trecerea timpului, de multe ploi ! Am urmat pasii..iar in atata intuneric, am zarit o lumina. Ghici ce alesesem. Era ultima carte cu care m`ai puteam juca si speram sa nu pierd..asa ca am ales locul intunecat..TRECUTUL !
Acel loc, pe parcursul pasilor mei, incepuse sa se lumineze de puternicile raze ale soarelui care imi zambeau, iar pasarile isi recitau cantecul in mii de ecouri.
La un moment dat am ajuns la un rau. Apa lui cristalina si rece parca ma inviora...Mi`am mai privit o data chipul, iar cand m`am uitat pe malul celalalt, am zarit IUBIREA...era el si ma astepta pentru un nou inceput !
Am intrat in rau, insa apa lui era atat de rece si adanca..mai aveam un pas sa ma inec, m`am zbatut si i`am intins mana..
M`a ridicat, iar atunci am patruns in ghearele iubirii de unde eram sigura ca nu voi mai scapa . Eram atat de fericita. Nimic nu ma putea face sa regret decizia deja urmata.
Tot ce regretam acum, era faptul ca trecusera atatia ani pana sa iau aceasta decizie!

1 comentarii:

E minunat cand totul se termina cu bine!

Trimiteți un comentariu

About...:]

Acesta este blog`ul unei fete simple..care incearca sa`si exprime sentimentele prin propriile creeatii.Care atunci cand plange prefera sa i se ofere o imbratisare in schimbul aceluias` repros "Esti proasta ?! Cum sa plangi pentru asa ceva? "... Acesta este blog`ul meu.. [a carui tema a fost pusa de ZumPye si i multumesc!]